معرفی سایت پلیمر مال

معرفی سایت پلیمر مال

معرفی سایت پلیمرمال

سایت پلیمرمال همان‌ گونه که از نام آن پیداست، یک مرکز تجاری یا مال آنلاین در حوزه پلیمر است. در سایت پلیمرمال کاربران می‌توانند علاوه‌بر این که فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنند، محصولات و مطالب خود را نیز به نمایش بگذارند.

سایت پلیمرمال شامل دسته‌بندی‌های گوناگون در بخش‌های مختلف صنعت پلیمر است، از این رو، این امکان برای کاربران فراهم شده است تا محصول مورد نظر خود را در دسته‌بندی مربوط به آن قرار دهند.

علاوه‌بر این، در سایت پلیمرمال، هر دسته دارای سیستم جستجوی پیشرفته است و این امکان را به کاربر یا مشتری نهایی می‌دهد تا به‌راحتی و تنها با چند کلیک، به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. بعنوان مثال، در قسمت مواد اولیه پلاستیک که خود به دو زیر دسته «مواد پتروشیمی» و «گرانول بازیافتی» تقسیم‌بندی می‌شود، مشتری می‌تواند محصول مورد نظر خود را بر اساس جنس، رنگ و قیمت آن جستجو کند.

در سایت پلیمرمال، یک فضای رقابتی برای فروشندگان ایجاد شده است تا محصولات خود را با قیمت رقابتی و در کنار سایر رقبا به نمایش بگذارند. علاوه‌بر این، خریداران این امکان را دارند تا برای خرید یک محصول، فروشگاه‌های گوناگون را با یکدیگر مقایسه کنند و سرانجام، خرید هوشمندانه‌ای داشته باشند.

 

نمایی از محصول

مقالات

سایت پلیمرمال، تنها پلتفرمی جهت خرید و فروش محصولات نیست، بلکه تلاش ما بر این است تا با ارائه مقالات علمی و به‌روز، اخبار مرتبط با صنعت پلیمر و نیز ارائه مطالب آموزشی در رابطه با تکنیک‌ها و فنون کسب و کار، اطلاعات مخاطبان خود را نسبت به این صنعت بالا ببریم.

 

ویدیوها

 در این بخش، ویدیوهایی در رابطه با چگونگی تولید محصولات پلیمری و نیز معرفی شرکت‌های پیشرو در این صنعت ارائه می‌شود. در بخش ویدئوها، کاربر می‌تواند نحوه تولید محصولات پلیمری توسط شرکت مطرح را مشاهده کند.

 

بخش سوالات

همواره در یک کسب وکار سوالاتی برای ما بوجود می‌آید که برای پیدا کردن پاسخ برای آن‌ها ممکن است متحمل زیان‌های مالی و معنوی چشمگیری شویم. از این رو، در سایت پلیمرمال، بخش سوالات طراحی شده است تا کاربران بتوانند سوالات خود را در آن مطرح کنند. کاربران می‌توانند سوالات و نظرات خود را در هر زمینه‌ای در این بخش مطرح کنند و تیم پلیرمال یا سایر کاربران، پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.

 

 

پروفایل‌

در سایت پلیمرمال، یک حساب کاربری به هر کاربر اختصاص داده می‌شود تا در فروشگاه آنلاین اختصاصی خود بتواند محصولات و مقالات مرتبط با زمینه فعالیت خود را درج کند. در حقیقت، پروفایل شما، ویترینی از محصولات، تجربیات و دانش شما در قالب مقالات و محتواهای تولید شده خواهد بود. توجه داشته باشید مطالبی که به اشتراک می‌گذارید، بیان‌گر میزان حرفه‌ای بودن شما در این زمینه خواهد بود.

 

 

در نهایت، تلاش تیم پلیمرمال بر آن است تا با ایجاد فضایی سالم و شفاف، علاوه‌بر این که کالاهای مورد نظر خریداران را تامین کند، سبب رونق کسب و کارهای مختلف در صنعت پلیمر شود و در نهایت، سهمی هر چند کوچک در رونق و پیشرفت این صنعت در کشورمان داشته باشد.

 

 

امتیاز مقاله: 0

عضویـت در خبــرنامـه پلیمــر

از آخرین خبر ‌های ما مطلع باشید :

تمامی حقوق برای پلیمرمال محفوظ می باشد

طراحی توسط طراحی سایت ودیانا