کامپاندینگ و اکستروژن با USEON

کامپاندینگ و اکستروژن با USEON

آمیزه‌کاری و اکستروژن

شرکت USEON، بیش از 2200 دستگاه با عملکرد بالا را به مشتریان خود تحویل داده است.

ما در شرکت USEON، برای پروژه‌های آمیزه‌کاری شما راه‌حل‌هایی تمام و کمال، اصطلاحاً به صورت کلید-در-دست، ارائه می‌کنیم که دربرگیرنده تعیین جنس، دوزینگ، اکستروژن، گندله‌سازی و سایر جوانب است. سطح تبحر و تخصص ما، شما را در یافتن راه‌حل برای نیازهای سیستم آمیزه‌کاری خود یاری خواهد کرد.

محصول مرتبط: دستگاه کامپاندر USEON

برای مواد یا دستورالعمل‌های گوناگون، سیستم‌های آمیزه‌کاری متنوعی با قابلیت‌های مختلف فشرده‌سازی یا قالب‌گیری یک ماده به شکل قرص در این شرکت ارائه می‌شود. تنوع این قابلیت‌ها بهترین راه‌حل را به شما پیشنهاد خواهد داد که هم در زمان و هزینه صرفه‌جویی نمایید و هم کسب‌وکار خود را از حیث فناوری ارتقا دهید.

اهداف خود را در نظر داشته باشید چراکه این اهداف به راه‌حل‌ها و خدمات ما تبدیل می‌شوند. همین امروز با شرکت ما ارتباط برقرار کنید و از مزایایی به این شرح مطلع شوید:

  • امکان مشاوره حرفه‌ای با متخصصان داخلی
  • ارائه خدمات به شکل چند منظوره
  • قابلیت‌های فراوان در جهت رفع نیازهای شما
  • راه‌حل‌های مقرون‌ به‌صرفه برای آمیزه‌کاری

مستربچ فیلر

مستربچ‌های فیلر، CaCO3 یا تالک یا BaSO4 تغلیظ شده در یک پایه پلیمری هستند. شرکت USEON، اکسترودرهای مربوط به مستربچ فیلر را مطابق با خروجی، فرمول‌بندی و کاربرد نهایی مد نظر شما، طراحی می‌کند.

مستربچ رنگی

آمیزه‌کاری مستربچ رنگی، یکی از کاربردهای اصلی اکسترودر دو پیچه است. مستربچ رنگی، برای هر پلیمری و برای تمام انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت USEON بیش از 700 دستگاه برای مستربچ رنگی به مشتریان خود تحویل داده است.

مستربچ افزودنی

مستربچ‌های افزودنی، در طیف وسیعی از کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر نوع محصول پلاستیکی، حداقل به دو نوع افزودنی برای اصلاح خواص فیزیکی یا شیمیایی نظیر مقاومت در برابر اشتعال، پایداری حرارتی یا مقاومت در برابر فرسایش نیاز دارد. شرکت USEON طراح اکسترودرهای مربوط به مستربچ‌های افزودنی بنا به درخواست شماست.

پلاستیک مهندسی شده

آمیزه‌کاری پلاستیک مهندسی شده، کاربرد اصلی اکسترودر دو پیچه است و در بسیاری موارد کارایی دارد. طراحی اکسترودر سری SAT-X با گیربکس دارای گشتاور بالا، مختص این کاربرد است.

 

اکستروژن مستقیم / آمیزه‌کاری خطی

پروژه‌های زیادی با اکستروژن مستقیم در شرکت USEON انجام گرفته است که می‌تواند یک یا چند مساله در فرایندهای قدیمی را مرتفع سازد. این شرکت مایل به اشتراک‌گذاری این تجربه در زمینه اکستروژن مستقیم است.

پلاستیک زیست‌تخریب‌پذیر

پلاستیک یکی از بهترین اختراعات جدید بشر در 100 سال گذشته است که فواید بی‌نظیری برای جوامع انسانی به دنبال داشته است. با این حال، دوام و طول عمر بالا، پسماندهای پلاستیکی را به چالش بزرگی در داشتن جهانی سبز و بهتر تبدیل کرده است.

آمیزه‌کاری کابل

شرکت USEON متعهد به ارائه اکسترودرهای پیشرفته برای تمام انواع آمیزه‌کاری کابل است:

  • ترکیبات عایق‌کاری و روکش PE
  • ترکیبات عایق‌کاری PE کراس‌لینک (XLPE)
  • ترکیبات PVC برای کابل
  • ترکیبات ضد شعله عاری از هالوژن (HFFR)

الاستومرهای ترموپلاستیک (TPE)

الاستومرهای ترموپلاستیک (TPE) که گاهی از آنها به لاستیک‌های ترموپلاستیک (TPR) یاد می‌شود، کلاسی از کوپلیمرها یا مخلوط فیزیکی پلیمرها (معمولاً یک پلاستیک و یک لاستیک) است که از موادی با خواص تروپلاستیک و الاستومری تشکیل شده است. USEON متعهد به ارائه اکسترودرهای پیشرفته برای تمام انواع آمیزه‌کاری TPE است.

آمیزه‌کاری PVC

PVC، ترکیبی بادوام و ارزان بوده که کار با آن آسان است. قبل از اینکه PVC را بتوان به محصولات نهایی تبدیل کرد، همیشه باید آن را با به‌کارگیری افزودنی‌ها به یک آمیزه تبدیل کرد. USEON بیش از 105 دستگاه با عملکرد بالا برای آمیزه‌کاری PVC به مشتریان خود تحویل داده است.

آمیزه‌کاری پلی‌الفین

شرکت USEON همچنین تامین‌کننده اکسترودر بزرگ مورد نیاز برای آمیزه‌کاری پلی‌الفین است: پیش‌مخلوط پودر پلیمر با افزودنی‌ها و سپس تبدیل آن به قرص با خروجی تا ton/h25. محدوده کاری ما در این زمینه، از فیدر تا سیلوی ذخیره را در بر می‌گیرد.

سایر آمیزه‌کاری‌های پلاستیک

شرکت USEON همواره توانایی انجام فرایندهای زیر را داراست:

  • حذف مواد فرار از پلیمر
  • آمیزه‌کاری در صنعت قالب‌گیری دورانی
  • آمیزه‌کاری ترکیبات ترموست
  • آمیزه‌کاری چوب پلاستیک (WPC)
امتیاز مقاله: 0

عضویـت در خبــرنامـه پلیمــر

از آخرین خبر ‌های ما مطلع باشید :

تمامی حقوق برای پلیمرمال محفوظ می باشد

طراحی توسط طراحی سایت ودیانا