در چاینا پلاس(chinaplas) چه گذشت؟

در چاینا پلاس(chinaplas) چه گذشت؟

در نمایشگاه چاینا پلاس 2019 چه گذشت؟

چایناپلاس یکی از تاثیرگذارترین و شناخته‌شده‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی در صنعت پلاستیک و لاستیک محسوب می‌شود. سی و سومین دور این نمایشگاه امسال با محور تولید هوشمند، مواد نوآورانه و راه‌کارهای سبز، در تاریخ 31 اردیبهشت (21 می) آغاز به کار کرد و تا 3 خرداد 98 (24 می 2019) ادامه داشت.

چاینا پلاس بزرگترین نمایشگاه تجاری صنعت پلاستیک و لاستیک است و به طور گسترده‌ای بین فعالان این صنعت شناخته شده است. برگزارکنندگان چایناپلاس تخمین می‌زنند، هر سال بیش از 140 هزار شرکت‌کننده از 130 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کنند.


مشخصات نمایشگاه چاینا پلاس

اولین نمایشگاه چایناپلاس در سال 1983 آغاز به کار کرد و هر سال این نمایشگاه در مجتمع نمایشگاهی صادرات و واردات چین در گوانجو به مدت چهار روز برگزار می‌شود. ناگفته نماند که یک دوره این نمایشگاه در شانگهای چین برگزار شد و سال آینده نیز قرار است چاینا پلاس 2020 در مرکز جدید نمایشگاهی بین‌المللی شانگهای برگزار شود.

وبسایت نمایشگاه چاینت پلاس: www.chinaplasonline.com

جالب است بدانید این نمایشگاه برای عموم و افراد زیر 18 سال آزاد نیست و تنها اشخاص تجاری می‌توانند از آن بازدید کنند. بازدیدکنندگان در صورت پیش‌ ثبت‌نام بصورت آنلاین از طریق سایت یا اپلیکیشن نمایشگاه بصورت رایگان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند، در غیر اینصورت ملزم به پرداخت هزینه و دریافت بلیت ورودی خواهند شد. 

چه محصولات و خدماتی در چاینا پلاس 2019 ارائه شدند؟

در نمایشگاه چاینا پلاس انواع محصولات شمیایی نظیر مواد پرینت سه بعدی، بیوپلاستیک، ترکیبات روکشی، فوم، چسب، فیبرهای تقویتی، لاستیک و ترموپلاستیک معرفی و ارائه شدند. همچنین، انواع ماشین‌آلات شامل ماشین‌آلات ساخت رزین‌های فومی، تجهیزات و دستگاه بازیافت پلاستیک، ماشین آلات قالب‌گیری تزریقی، ماشین آلات قالب‌گیری ضربه‌ای، تکونولوژی‌های سه بعدی، اتوماسیون یکپارچه، ماشین‌آلات دکوراسیون، چاپ و علامت گذاری، تجهیزات اندازه‌گیری و تست، ماشین‌های پساپردازشی، پرس‌ها و ماشین‌های پردازش و جوش معرفی شدند.

بازدیدکنندگان چاینا پلاس

در نمایشگاه چایناپلاس نه‌تنها فعلان صنعت پلاستیک و لاستیک حضور داشتند، بلکه تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و سازمان‌های خدمات‌دهنده از صنایع مختلف از این نمایشگاه بازدید کردند. به دلیل کاربردی بودن صنعت پلاستیک و لاستیک در صنایع مختلف دیگر، بازدید از این نمایشگاه برای فعالان صنایع مختلف از جمله اتومبیل، ساختمان، مواد شیمیایی، صنایع بسته‌بندی، محصولات عمومی پلاستیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، نورپردازی، لوازم پزشکی، تولید ماشین‌آلات، بسته‌بندی، مبلمان، لوازم خانگی، بازیافت، کابل و سیم، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی، تجهیزات و وسایل ورزشی و صنایع دیگر بسیار مفید و جذاب است.

تاریخچه نمایشگاه چایناپلاس

چاینا پلاس بیش از 30 است که برگزار می‌شود و تحولاتی که در این سال‌ها به خود دیده، موجب شده است تا این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه صنعت لاستیک و پلاستیک به‌شمار بیاید. اولین نمایشگاه چاینا پلاس در مساحتی 1000 متری در سال 1983 در پکن برگزار شد و حدود 100 شرکت‌کننده خارجی به معرفی ماشین‌آلات خود در این صنعت پرداختند.

این روزها چایناپلاس در محوطه‌ای با مساحت 250 هزار متر مربع میزبان بیش از 3300 نمایش‌دهنده از 40 کشور دنیا است، از این رو چایناپلاس یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای نمایشگاهی این صنعت در جهان به شمار می‌آید.

علاوه بر معرفی محصولات و ماشین‌آلات، در طول برگزاری این نمایشگاه، سیمنارهای تخصصی متعددی نیز برگزار می‌َشود و در آن‌ها تازه‌ترین فناوری‌ها و راه‌حل‌های تولید صنعت پلاستیک و لاستیک به فعالان این صنعت ارائه می‌شود. چایناپلاس این روزها به سکویی مهم برای صادرات و واردات تجهیزات و ماشین‌آلات تولید و اتوماسیون در صنعت پلاستیک تبدیل شده است.

 

نمایشگاه چایناپلاس سکویی تجاری و مکانی متمایز برای حضور فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک ایجاد کرده و نقش موثری در توسعه این صنعت ایفا کرده است. در این نمایشگاه، تامین‌کنندگان بین‌المللی آخرین محصولات و ماشین‌آلات پیشرفته تولید خود را در معرض دید بازدیدکنندگان از سراسر دنیا قرار می‌دهند.

چایناپلاس در هر دوره برگزاری‌اش، به دستاوردهای بزرگتری دست پیدا می‌کند و این تحولات آینده‌ای روشن برای صنعت پلاستیک و لاستیک رقم خواهد زد. این نمایشگاه برای فعالانی که به دنبال ارتقا محصولات، ساده‌کردن فرایندهای تولید و تامین و بهینه‌سازی بهره‌وری انرژی در حوزه فعالیت خود هستند، بهترین‌ راه‌حل‌ها را ارائه کرده است.

در سال‌های اخیر، نمایش‌دهندگان در چاینا پلاس، به عرصه‌های جدیدی همچون تولید هوشمند، معرفی مواد با تکنولوژی بالا و راه‌حل‌های سبز و دوستدار محیط زیست گام نهاده‌اند.

 بازدید هر ساله از نمایشگاه چایناپلاس به فعالان صنعت لاستیک و پلاستیک که به دنبال تازه‌ترین فناوری‌ها در این حوزه هستند، توصیه می‌شود.

امتیاز مقاله: 1

عضویـت در خبــرنامـه پلیمــر

از آخرین خبر ‌های ما مطلع باشید :

تمامی حقوق برای پلیمرمال محفوظ می باشد

طراحی توسط طراحی سایت ودیانا