نایلونهای تبلیغاتی

نایلونهای تبلیغاتی

نایلونها که توسط دستگاه تولید نایلون ساخته و طراحی میشوند، بسیار با دوام و انعطاف پذیر هستند، بنابراین چاپ لوگو و برند کالا روی نایلونها میتواند از جمله مورد توجه‌ترین روشهای تبلیغاتی باشد. انجام این کار علاوه بر اینکه صرفه اقتصادی دارد و نسبتا هزینه زیادی نیز برای شما نخواهد داشت، میتواند برند شما را بهتر در ذهن مشتریان و افراد جامعه هک کند. تبلیغات روی نایلونها را میتوانید در هر طرح و رنگی که مد نظر دارید، سفارش دهید و برند خود را در معرض دید دیگران قرار دهید. همچنین تبلیغات بر روی نایلون شیرینک که برای بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار میگیرد، روشی کاملا هوشمندانه است که برند شما را بدون شک در میان مردم مطرح میکند.

 

انواع نایلونهای تبلیغاتی

 

نایلونهای تبلیغاتی در چندین مدل قابلیت تولید دارند:

 

نایلونهای دسته موزی:

 

این انواع اکثرا در فروشگاه‌ها، داروخانه‌ها، بوتیک‌ها، مغازه‌های لوازم آرایشی، مغازه‌هایی که پوشاک و کفش میفروشند و دیگر بخشهایی مانند اینها مورد استفاده قرار میگیرند. به این انواع نایلونهای دسته سر خود نیز گفته میشود. دسته این نایلونها از استقامت نسبتا کمی برخوردار است اما ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد.

 

کوچکترین سایز میتواند از 30 در 20 باشد و بزرگترین سایز آن به اندازه 70 در 50 است که در انواع طرحها و رنگها طبق نظر و سلیقه مشتریان قابلیت تولید و طراحی دارد. نایلون دسته موزی یا دسته سر خود میتواند حداکثر وزن 5 کیلوگرم را تحمل کند و میتوان آنها را در انواع جنس مورد نظر نیز تولید کرد. قیمت این مدل از نایلونها با توجه به نوع چاپ و جنس سفارشی شما و همچنین میزان تحمل وزن و سایز مورد نظر کاملا متغیر است.

 

نایلونهای دسته رکابی:

 

این مدل از نایلونها برای فروشگاه‎های بزرگ و زنجیره‌ای که به فروش مواد غذایی مشغول هستند، فروشگاه‌های فروش پوشاک، میوه و تره بار و مانند اینها مناسب است. دسته قرار داده شده برای آنها کاملا محکم طراحی شده است و از استقامت بالایی برخوردار است، به صورتی که تحمل وزن بسیار بالایی دارد. این مدل نایلون را میتوان را در ابعاد و سایزهای مختلف (20 در 30، 25 در 35، 30 در 40، 35 در 45، 40 در 50 و یا هر سایز مد نظر دیگر) سفارش داد.

 

انواع روشهای مختلف چاپ روی نایلون

 

بر روی نایلونهای تبلیغاتی به روشهای گوناگونی میتوان طرح مورد نظر را به چاپ رساند:

 

چاپ نایلون سیلک:

 

این نوع چاپ به کمک یک دستگاه کوچک انجام میشود. در واقع طریقه چاپ با استفاده از این دستگاه مکانیکی به این صورت انجام میشود که در آن توری به عنوان جز اصلی قرار داده شده است که با قرار دادن نایلون روی توری، رنگ از طریق آنها به روی نایلون منتقل میشود.

 

توری را در قابی ثابت قرار داده‌اند و تصویر و طرح مورد نظر بر روی این توری نقش بسته است. به منظور رنگی نشدن قسمتهایی از نایلون نیز از ماده‌ای مخصوصی استفاده شده است. رنگ و یا مرکب از طریق بخشهایی که مسدود نشده‌اند به کمک فشار غلتک دستگاه، طرح مد نظر را به خوبی روی نایلون پیاده سازی میکنند. این روش از جمله بهترین روشهایی است که میتوان توسط آن، چاپهای تک رنگ و چند رنگ را ایجاد کرد.

 

چاپ نایلون آفست:

 

برای پیاده سازی این نوع چاپها از یک دستگاه بزرگ و اتوماتیکی استفاده میشود که قیمت چاپ بالایی دارند اما از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند.

 

چاپ نایلون ملخی:

 

این روش چاپ به مانند روش چاپهای سنتی است که بر روی کاغذ و مقوا نیز انجام میشود. حروف و اشکال مورد نظر مشتری به جوهرها به رنگهای مشکی، آبی، قرمز و هر رنگ دیگری آغشته میشوند و بر روی نایلون به چاپ میرسند.

 

چاپ نایلون لترپرس:

 

این انواع چاپ از جمله روشهای بسیار حرفه‌ای هستند که امروزه جهت ایجاد طرحهای برجسته، تیغ زنی، طلا کوبی و مانند اینها استفاده میشوند.

 

 

امتیاز مقاله: 0

عضویـت در خبــرنامـه پلیمــر

از آخرین خبر ‌های ما مطلع باشید :

تمامی حقوق برای پلیمرمال محفوظ می باشد

طراحی توسط طراحی سایت ودیانا